Pages

Wednesday, March 30, 2011

Betterlife! (2007)

Hello guys. Aku rasa mybe for a few entry after this aku akan post kerja2 lama aku yg xseberapa je kot since aku malas nak menaip panjang2 pasal apa2 issue. One thing yg senang bagi aku, every illustration work aku mmg dah ada story behind. Aku xkan melukis sesaje dan biasanya ada perkara spontan berlaku maka idea pun datang especially based on experience life aku lah. So, aku copy paste balik ape yang aku dah taip pada zaman dahulu kala. Haha.
Mixed Media - Pen, Postercolor, Pencil color, PS


Jan 2007- “Aku rasa lega dan bertambah seronok bila dah jadi single balik. Freedom siot!!!..Bleh merewang dengan kawan-kawan. Jamming takde nak risau ape. Haha...Paling bagus bleh keluar dengan mana-mana perempuan. Kredit prepaid pun tak kemana. Even sunyi kadang-kadang tapi lagi baik dari dapat awek jenis jealous memanjang…” Memang high taste betul aku time ni, time form 4 holiday aku couple dengan Y. Everyday gi kelas tambahan kat Sekolah Menengah Tmn Keramat. Y taklah susah sangat bagi aku. Maybe dah ditakdirkan aku tak lama dengan dia. Tapi that time memang aku released lah semua yang aku tension time aku dengan Y. And my day is single mingle!" 



No comments:

Post a Comment