Saturday, May 28, 2011

Released! (2007)

Malam ni (28May 05:40) aku penuh emosi. Tak tau kenapa. Maybe sebab malam aku takleh tido.

Jan 2007 - Aku rasa macam nak jerit sekuat-kuatnya sepanjang masa. Kasi smua tension klua dari kepala. Sakit hati bila Y kata yang dia dah tak boleh terima aku macam sebelum ni. Sekarang aku dah lepaskan dia dan dia pun dah ada pengganti. Tinggal aku je keseorangan.


Lukisan ni hasil influence dari pelukis Hong Kong - Elphonso Lam.

No comments:

Post a Comment