Pages

Saturday, August 3, 2013

Project HEAD Archive - Unfinished Model

"Biasa la der, kadang-kadang gua hangat-hangat tahi ayam jugak. Dah kata hobi sampingan. Hahaha"


As-salam you guys. Project HEAD aka "Project HEroes and computer Artificial Design" So, sebelum ni aku ada buat beberapa model head tapi malangnya ada yang tak siap, ada yg belum cukup ilmu, dan ada yang dah siap tapi time tu aku tak cukup teknologi untuk render dan ada yang hilang softcopy nya.

Seperti mana HEAD 00- Kamen Rider Blade aku tak dapat siapkan sebab kekurangan ilmu waktu tu sebelum aku dapat siapkan HEAD 01 - Iron Mang.




HEAD 02- Kamen Rider OOO aku tak pernah siap, malas nak teruskan. Aku pun kadang-kadang confuse antara 2 Kamen rider ni punya file. Softcopy xtau letak mana tp blueprint ada lagi.



HEAD 03 - Captain Americano siap part helmet jer, part muka manusia aku malas nak siapkan sebab aku rasa kena blaja ZBrush untuk sculpting human model.





HEAD 04 - Helmet Boba Fett, aku rasa kurang osem dan softcopy dah hilang. Maklum la hobi saja-saja. Bila bosan main buat jer, file tak tau letak mana. So yang mana aku malas nak teruskan aku simpan dalam archive.


So tu je la hangat-hangatnya. Nasib baik HEAD 05 siap. hehehee...

No comments:

Post a Comment