Pages

Wednesday, March 30, 2011

Your Way (2008)

Black Pen Inking


Brush painting using PS CS4 and Genius Tablet

Kuala Lumpur, 2008 - Aku ke utara, dia ke selatan. Lepas tukar status couple ke kawan biasa aku terus dapat tawaran. Perpisahan ni yang paling aku suka sebab tak melibatkan sebarang gaduh atau dendam. Maybe time last2 couple baru aku rasa ikhlas couple dengan S. Even pada mulanya aku saja nk jauhkan S dari O. Aku xsuka kawan aku couple dengan orang mcmtu. Actualy O pun xde la jahat tapi bagi aku S tak sepatutnya jadi passing girlfriend between kawan2 O. Aku rasa O xsempat mintak couple dgn S aku dah masuk line. Aku pernah cakap kat S pada mulanya “satu hari kita mesti clash punya lah”.  Then aku jugak saja nak kasi cerita antara aku, I, D, S, N ngn A berkaitan. Semuanya satu sekolah, ada ditolak, ada yang terpaksa. Satu pengalaman  manis bila ingatkan balik. That’s why aku sanggup tunaikan janji yg aku takkan couple ngan sesapa setahun since aku break ngn S. Sebab aku nak bawak diri aku yang lebih matang untuk dia. Dan seorang lelaki takkan mematuhi janjinya...



No comments:

Post a Comment