Pages

Saturday, January 15, 2011

Neon (2009)

First time illustration aku guna Photoshop untuk artwork aku. (Thasks to Hujan@Akmal & Hud). Aku just nk refresh experience aku time kerja part time kat KLCC. Biasa lepas balik aku mesti jalan-jalan area Jalan Ampang. That time aku rasa sunyi but really happening. Life aku tak macam yang aku expect, very teratur and really fun compare to study kt Perak.



Dari experience kerja ni la aku kenal yang dunia remaja ni something yang unexpected. Bila dengar member sebaya yang dah jadi bapak biasanya tanggapan buruk akan kena kt dorang. But not like REZKI, dia blaja takat PMR jer and de memang matang luar dari jangkauan usia dia. Kalau compare dengan aku memang jauh dia mengenali dunia dari aku.


Ramai lah member-meber sekerjayang blaja tak sampai SPM but gigih dalam survival hidup. Semua ni buat aku tertanya betul ke aku perlu bangga kalau stakat survive dalam study jer compare to dorang yg survive dalam real life? Syukur kepada Allah SWT ditemukan pengalaman sebegini…

No comments:

Post a Comment