Pages

Monday, January 31, 2011

Aku (2008)


Dari seorang Hip-hop kepada seorang skaters kepada seorang Punkers. Dari jadi student sekolah agama ke sekolah harian biasa then kepada technical student. Dari pelajar skema ke bermasalah hingga pelajar bertanggungjawab sampailah masuk universiti. Semuanya berubah, setiap masa aku berubah dengan drastik dari pro’s sampai con’s. Tapi satu bende je yang aku takkan berubah. MELUKIS berkarya sampai bila-bila. Sebab ni lah jiwa aku. Tak kira aku jadi arkitek ke, designer ke, artist ke aku tetap aku.Xkesah ape yang berlaku aku tetap aku dan melukis tu jiwa aku.

Dan sebenarnya lukisan ni mulanya aku mention someone yang aku sayang since aku xdapat nak bagi komitmen dalam bercinta. Sebab aku melukis adalah komitmen aku. Then aku rasa drawing ni bukan patut untuk dia saja tapi untuk semua orang sekeliling aku. So, aku pun photoshop balik word kt drawing then aku recolor dalam digital. But this is real drawing & real story about this illustration yang xde orang tau.

No comments:

Post a Comment