Pages

Tuesday, January 18, 2011

Lesson After (2009)


Actualty, aku macam dah ok balik dengan S lepas single (losers..hahaha). Aku pun tak expect la bila tiba-tiba aku wish birthday dia. And then aku ajak tengok wayang. Biasanya aku ada satu habit yang aku akan tanya kat girlfriend aku after keluar wayang. That time kitorang tengok “New Moon”..Agak boring but aku still nak tanya apa lesson yang dia boleh dapat dari movie tu. So, she said I don’t know coz im really focused on the storyline. Sama jugak time movie len. And then bila aku Tanya S tentang attitude aku ni baik ke? dia cakap ak banyak mengelamun dan berangan. Haha… This time kitorang tengah heading back from GSC Pavilion  to KLCC via Aquaria tunnel. Tak expect aku dengan S dah setahun xcontact boleh jadi lebih baik dari time couple dulu-dulu. Memang hati aku dah tak terbuka untuk orang lain kot. Haha…

No comments:

Post a Comment